niedziela, 20 października 2013

1000 wyświetleń ;-)

Wchodzę na mojego bloga tak jak zwykle a tam mi wyskakuje: "Masz już 1000 wyświetleń" . Nie mogłam tego tak pominąć, więc dzisiaj wstawię coś specjalnego:


1. Nazywam się Ilona Teresa. Nie każdy wie, że mam dwa imiona :-)
2. W szkole nauczycielka nazywa mnie Violetta i czasami tak nazywają mnie tak koleżanki.
3. Chodzę do liceum na profil biologiczno-chemiczny i rozszerzonym angielskim.
4. Moje ulubione przedmioty to matematyka i chemia.
5. Pragnę uczyć się hiszpańskiego i w przyszłości pojechać albo do Hiszpanii, Meksyku lub Argentyny.
6. Moim ulubionym zwierzęciem jest delfin, od dziecka.
7. Uwielbiam żywe kolory: żółty, zielony, niebieski i różowy, ale nie odblaskowe (oczojebne)
8. Jestem ze wsi i na okres szkoły przeprowadzam się do bursy.
9. Mam drugi blog, który trochę zaniedbałam, ale dlatego, że zbieram wciąż na niego materiały.   http://nueva-libertad.blogspot.com/

10. Założyłam konto na facebooku, na którym udostępniam wpisy z moich blogów.
 https://www.facebook.com/pages/Nueva-Libertad/519816021443331?ref=hl 

11. Mam dwóch braci jeden żonaty drugi jeszcze nie ;-)
12. W codziennym makijażu używam tylko: korektora, pudru, maskary i pomadki ;-)
13. Czasami myślę, że liczba 13 mnie prześladuje. Jest prawie zawsze w moim życiu i często się z nią stykam.
14. Lubię czytać książki, ale ostatnio nie mam czasu na czytanie.
15. Uwielbiam komedie romantyczne :-)
16. Nie lubię jak ktoś mi robi zdjęcia, bardzo się wtedy denerwuje
17. Nie lubię, jak ktoś się do mnie zwraca Ilonka,nie jestem już takim dzieckiem. Za rok osiemnastak.
18. Najbardziej się denerwuje, gdy Ilonka powie mi chłopak, wtedy załącza mi się funkcja obronna.
19. Uwielbiam las, uspokaja mnie tak samo jak i spacery.
20. Jestem bardzo zorganizowana, nie lubię gdy ktoś mnie zaskakuje. Lubię za to niespodzianki,gdy wiem, że będą, choć nie wiem jakie.
21. Nie lubię się spóźniać i gdy ktoś się spóźnia. Wielki plus łapie u mnie osoba, gdy przychodzi przed czasem.
22. Jestem bardzo rozgadana, ale u mnie w bursie są dziewczyny, które gadają więcej ode mnie. Na szczęście.
23. Mam nad ciśnienie, ale nie biorę jeszcze leków, bo chce zacząć je brać jak najpóźniej, by nie być od nich uzależniona.
24. Miałam prostowaną przegrodę nosową, gdyż miałam problemy z oddychaniem.
25. Psy minie nie lubią oprócz moich dwóch: Cygana i Brudasa :-)


I taki śmieszny dodatek ale dający do myślenia ;-)

To koniec. Zapraszam was na stronki, które podałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz