piątek, 20 lutego 2015

Muzyka śpiewem duszy #7

Musical World 2NE1

Girls band koreańskiego pochodzenia utworzony 2009 roku. Nazwa wymawia się anyone lub twenty one, co  znaczy New Evolution of the 21st Century. Nazwa grupy początkowo zapowiedział w "21", jednak ze względu na odkrycie piosenkarza o tej samej nazwie, grupa została szybko zmieniona na "2NE1".W skład wchodzą: Cl, Minzy, Dara i Bom. Po raz pierwszy pojawił się w " Lollipop ", kampanię handlową z Big Bang dla LG Electronics. Teraz są światowymi gwiazdami. Odkryłam ich w tym roku i chce przedstawić wam moje ulubione piosenki.

"Lollipop" feat. Big Bang
 
"Happy"
 
CL
Imię koreańskie: Lee Chae Rin
Imię angielskie: Chae Lee / Faith Lee
Pozycja w zespole: lider, wokal, główny raper
Data urodzenia: 26 lutego 1991
BOM
Imię koreańskie: Park Bom
Imię angielskie: Bom Park / Jenny Park
Pozycja w zespole: główny wokal
Data urodzenia: 24 marca 1984
 
 
MINZY
Imię koreańskie: Gong Minji
Imię angielskie: Gong Min Ji
Pozycja w zespole: główny tancerz, wokal, raper
Data urodzenia: 18 stycznia 1994
DARA
Imię koreańskie: Park Sandara
Imię angielskie: Sandara Park
Pozycja w zespole: wokal, tancerz
Data urodzenia: 12 listopada 1984
 
 
"Falling in love"
 
"Clap your hands"
 
W ich muzyce podoba mi się ich energia, rytm muzyki i wyluzowanie w teledyskach. W dodatku są optymistyczne i wprawiają mnie w dobry nastrój. Gdy słucham ich gdy idę do szkoły, to mam od rana dużo siły do pracy. Do zobaczenia :-)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz