niedziela, 7 września 2014

Poetycko #4

 Irresistible Lips

To piosenka zespołu z Korei Południowej BTOB. W ich skład wchodzi siedmiu chłopaków: Seo Eunkwang, Lee Min Hyuk, Lee Changsub, Lim Hyunsik, Shin Peniel, Jung Ilhoon, Yook Sungjae. Zadebiutowali 2012 roku, a ta piosenka jest cudowna i słucham ją przez cały czas :-)

Tekst oryginalny:

[Changsub] Shigani neuryeojineun sunkaniyeosseo
Ijekkeot baewotdeon neukkyeotdeon mideotdeon areumdaumeul
Neon bakkwosseo
[Eunkwang] Nun api saebyeokcheoreom eoduwojigo
Hanjulgi bitcheoreom machimnae chajasseo
Naye geunyeo naye unmyeong

[Sungjae] Ttangeul kungkung balbeumyeo teojildeuthan sumeul kanumyeonseo
Ttwiiyeosseo ([Ilhoon] Wereowo oneulbami don't wanna be alone neo eobshi)
Neoye gyeoteuro

[Eunkwang] Geu ipsureul ppaeseosseo geuraeyaman haesseosseo
[Peniel] Neoreul wonhaeseo solmyeongdo byeonmyeongdo eobshi ni ipsureul ppaeasatji
[Changsub] Michin jisieotjiman hajiman mworado ajjilhan jjharithan
[Eunkwang] Jeoldae motijeul motijeul dulmanae gieok mandeureoyaman haesseosseo

[Minhyuk] Han sunkan eoreobeorin neoye geu pyojeong
[Hyunsik] Aljiman hajiman jeogeodo neukkyeosseo neodo shilji anheun pyojeong

[Sungjae] Ttangi pukpuk peil deut keochin sumeul hukhuk naeshimyeonseo
Tallyeo-ga ([Peniel] Nohchyeobeorilkka duryeowo wanna be with you always)
Neoye gyeoteuro

[Eunkwang] Geu ipsureul ppaeseosseo geuraeyaman haesseosseo
[Peniel] Neoreul wonhaeseo seolmyeongdo byeonmyeongdo eobshi ni ipsureul
Ppaeasatji
[Changsub] Michin jishieotjiman hajiman mworado ajjilhan jjarithan
[Eunkwang] Jeoldae motijeul motijeul dulmanae gieok mandeureoyaman haesseosseo

[Changsub] Hyeonshil gatji anha mideojiji anha geunyang kkumman gata
Modeun ge... Modeun ge...

[Minhyuk] Jeo bireul meogeumeun haneuri nunmureul heullilji
Neol chajeumyeo dallida nae dariga meonjeo buseojyeobeorilji
[Ilhoon] I don't know naega michin geonji nae mamsoge kadugo
Shipeotji eoddeon daneorodo mal mothae
Modeun sunganeun machi sajincheoreom stop!

[Eunkwang] Geu ipsu-reul ppaeseosseo geuraeyaman haesseosseo
Neoreul wonhaeseo seolmyeongdo byeonmyeongdo eobshi ni ipsureul ppaeasatji
[Changsub] Michin jishieotjiman hajiman mworado ajjilhan jjarithan
[Eunkwang] Jeoldae motijeul motijeul dulmanae gieok mandeureoyaman haesseosseo

"Irresistible Lips" BTOB

Tłumaczenie:

To był moment, w którym czas na chwilę spowolnił.
Piękno, o którym się uczyłem, które czułem, w które wierzyłem. Ty je zmieniłaś.
Przed moimi oczami zaczęło robić się ciemno.
Ona w końcu do mnie dotarła jak pojedyncza struga światła. Moja dziewczyna, moje przeznaczenie.
Gdy stąpałem po ziemi, kontrolując swój ciężki oddech. Biegłem~
(Dziś jestem taki samotny, nie chcę być sam bez Ciebie)
do Ciebie.
Refren: Ukradłem twe usta.
Musiałem to zrobić.
Pragnę Cię, bez żadnych wymówek i wyjaśnień.
Ukradłem Ci pocałunek.
To była szalona rzecz do zrobienia, ale zabierająca oddech i taka ekscytująca.
Musiałem stworzyć wspomnienia, które żadne z nas nie zapomni.
Twoja twarz na moment skamieniała.
Dobrze wiem, że też to poczułaś.
Twoja twarz mówiła, że Ci się podoba.
Jak ze skał tworzy się jaskinia, tak coraz bardziej nie umiałem złapać tchu.
Biegłem~
(Boję się, że Cię stracę, chcę być z Tobą już zawsze)
do Ciebie.
Refren: Ukradłem twe usta.
Musiałem to zrobić.
Pragnę Cię, bez żadnych wymówek i wyjaśnień.
Ukradłem Ci pocałunek.
To była szalona rzecz do zrobienia, ale zabierająca oddech i taka ekscytująca.
Musiałem stworzyć wspomnienia, które żadne z nas nie zapomni.
To chyba nie dzieje się naprawdę.
Nie mogę w to uwierzyć, to chyba sen.
To wszystko. To wszystko.
Rap: Deszcz, który spada z nieba, czy to jego łzy?
Gdy biegłem do ciebie, czy moje nogi mogły się połamać?
Nie rozumiem, czy jestem szaleńcem, czy chcę zatrzymać Cię w moim sercu.
Nie potrafię wytłumaczyć tego słowami.
Ta chwila się zatrzymała, jakby to było zdjęcie.
Refren: Ukradłem twe usta.
Musiałem to zrobić.
Pragnę Cię, bez żadnych wymówek i wyjaśnień.
Ukradłem Ci pocałunek.
(yeah~) To była szalona rzecz do zrobienia, ale zabierająca oddech i taka ekscytująca.
Musiałem stworzyć wspomnienia, które żadne z nas nie zapomni.

Mam nowe postanowienie. Będę wstawiać posty w weekend. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Sprawdzajcie :-)

1 komentarz:

  1. Hi there Iam so happy I found yoiur blog page, I really found you by error, while
    I was searching on Biing for something else, Anyghow I am hefe nnow and would just like to say thanks a lot for a remarkable
    post and a all round excting blog (I also love the theme/design), I don't
    have time to go throufh it all at the moment but I have book-marked it and
    also addsed your RSS feeds, so when I have time I will
    bee back to read more, Please do keep up thee fantastic work.

    OdpowiedzUsuń