czwartek, 28 marca 2013

Coś na początek :-)

Something about me 

Realistka z wyjątkami. Lubię mieć określony cel, którego od początku do końca się trzymam. Mam swoją cioteczną siostrę której zawsze mogę się zwierzyć. Nie lubię gdy nagle coś pojawia się w moim życiu. Nie przepadam za niespodziankami. Wole z grubsza o wszystkim wiedzieć. Łatwo się wzruszam. Ile razy bym oglądała jakiś film to i tak w tym jednym momencie i tak się wzruszę. Mam bujną wyobraźnie ale nie pokazuje nikomu jak bardzo. Lubię przebywać w gronie znajomych..W życiu jestem punktualna, zorganizowana. Nie lubię niespodzianek, bo one burzą mój plan. 

 Teledysk piosenki z której mam tytuł blogu :-)

Tematy mojego bloga :-)

Na blogu, będę pisać o problemach, które mnie spotykają lub osób, które znam. Nie będę tworzyć, historii typu coś niezwykłego, że poznałam kogoś sławnego, co tydzień jadę za granice. Możecie być pewni, że to o czym piszę, na pewno jest prawdą. Oczywiście, niektóre fakty mogą być subiektywne, ale każdy ma inne zdanie, które z chęcią przeczytam w komentarzach. Zachęcam do wpisywania się do listy gości, a jeśli prowadzić jakieś blogi na pewno przeczytam.


Posty postaram się wstawiać systematycznie. Życzę miłego czytania.
Papa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz